Radi odpovieme na všetky vaše otázky

Všeobecné otázky

Ako funguje mojdj.sk?

S mojdj.sk je to rýchle a jednoduché. Z pohodlia domova si môžete objednať DJa a zábavu na akúkoľvek udalosť pomocou jednoduchého online formulára. Prejdite na objednávku, vyplňte požadované polia a formulár odošlite. Obratom vám zašleme e-mail o prijatí vašej požiadavky a následne vás budeme kontaktovať s ďalšími pokynmi.

Na aké príležitosti si viem objednať DJa na mojdj.sk?

Na mojdj.sk si môžete objednať DJa na akúkoľvek udalosť. Pozrite sa, ako to u nás na udalostiach vyzerá:

Svadba
Oslava
Firemný večierok
Ples
Stužková

Ak sa v zozname nenachádza typ vašej udalosti, stačí v objednávke zvoliť možnosť “iný typ udalosti”.

Aké ďalšie doplnkové služby nájdem na mojdj.sk?

Okrem DJa vám zabezpečíme aj:

Kompletnú ponuku nájdete tu.

Ako zistím, ktorý DJ bude hrať na mojej udalosti?

Keď sa dozvieme dátum konania udalosti, preveríme, ktorí DJi z nášho tímu sú v daný termín k dispozícii a vy si potom zvolíte z ponúknutých možností.

Ako zistím, či DJ v deň udalosti naozaj príde?

Niekoľko dní pred akciou sa s vami telefonicky spojíme a prejdeme si všetky detaily vašej objednávky a uistíme sa, že je všetko pripravené. V prípade ochorenia DJa máte zaručenú náhradu.

Otázky k objednávke

Aký je postup objednávky?

Objednávku vykonáte vyplnením online objednávkového formulára. My pre vás vypracujeme cenovú ponuku a objednávka sa stane záväznou až keď nám odošlete vami podpísanú ponuku späť.

Niekoľko dní pred udalosťou sa s vami telefonicky spojíme a prejdeme si detaily vašej objednávky, aby sme sa vzájomne uistili, že je všetko pripravené.

V prípade, že by došlo k ochoreniu DJa alebo inej nečakanej udalosti, ktorá by mu znemožnila príchod na vašu udalosť, automaticky pre vás zabezpečíme náhradného DJa.

Ako si dohodnem ďalšie detaily rezervácie?

Po prijatí vašej objednávky sa s vami spojíme, aby sme spoločne dohodli ďalšie podrobnosti. Až po vzájomnom potvrdení pristúpime k záväznej objednávke.

Ako a kedy zaplatím za DJa?

Platbu je potrebné vykonať do 14 dní po záväznom potvrdení objednávky. Platbu je možné uskutočniť prevodom na bankový účet.

Aké sú storno podmienky mojdj.sk?

V prípade zrušenia objednávky platia nasledujúce storno poplatky:

  • 14 dní a menej od záväzného potvrdenia objednávky – 0 % z celkovej odmeny za poskytnutie služby
  • 91 dní a viac pred termínom podujatia – 20 % z celkovej odmeny za poskytnutie služby
  • 90 dní a menej pred termínom podujatia – 50 % z celkovej odmeny za poskytnutie služby
  • 30 dní a menej pred termínom podujatia – 80 % z celkovej odmeny za poskytnutie služby
  • 14 dní a menej pred termínom podujatia – 100 % z celkovej odmeny za poskytnutie služby

Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.
O zrušení objednávky je nutné nás informovať na e-mail: info@mojdj.sk.

Otázky k DJ balíkom

Pre koho je vhodný balík DJ ONLY?

Balík DJ ONLY neobsahuje osvetlenie ani ozvučenie. Je napríklad vhodný pre udalosti, kde je už dohodnutá kapela, ktorá bude mať so sebou potrebnú zvukovú techniku a tú môže DJ využiť aj pre svoje vystúpenie.

Aké ozvučenie zahŕňajú balíky COMFORT a PREMIUM?

Každý priestor je špecifický a môže si vyžadovať rozdielnu zvukovú techniku. Záleží to od veľkosti miestnosti, jej členitosti, počtu hostí a mnohých ďalších faktorov. V každom balíku pracujeme s profesionálnym audio systémom, ktorý sa postará o čistý zvuk. V oboch balíkoch je zahrnutý aj bezdrôtový mikrofón pre bezproblémovú manipuláciu počas moderovania.

Aké osvetlenie je zahrnuté v balíku COMFORT?

Balík COMFORT zahŕňa profesionálne osvetlenie pozostávajúce z minimálne 2 inteligentných rotačných hlavíc s rôznymi farbami, ktoré sa dajú počas večera ľubovoľne meniť, prípadne sú k dispozícii s rôznymi vzormi. Ďalej obsahuje minimálne 6 LED svetiel, ktoré sú vhodné pre podsvietenie sály a dym. Na používanie dymu je potrebné povolenie od miesta konania.

Aké osvetlenie je zahrnuté v balíku PREMIUM?

Balík PREMIUM zahŕňa profesionálne osvetlenie pozostávajúce z minimálne 4 inteligentných rotačných hlavíc s rôznymi farbami, ktoré sa dajú počas večera ľubovoľne meniť, prípadne sú k dispozícii s rôznymi vzormi. Ďalej obsahuje minimálne 12 LED svetiel vhodné pre podsvietenie sály a dym. Na používanie dymu je potrebné povolenie od miesta konania.

Je možné predĺžiť čas hrania DJa?

Predĺženie času hrania je možné dohodou.

Čo ak DJ ochorie alebo zruší svoju prítomnosť na udalosti?

Každý DJ balík automaticky zahŕňa službu Backup DJ v rámci ktorej zabezpečíme v prípade takýchto okolností náhradného DJa.

Ako zistím konečnú cenu za preferované služby?

Konečná cena za DJa sa môže líšiť a zavisí to od požadovanej techniky, vzdialenosti lokality, veľkosti priestoru, dostupnosti služieb a či si zvolíte aj ďalšie doplnkové služby. V prípade nejasností sa na nás neváhajte obrátiť. Veľmi radi vám poradíme.

Technické otázky

Koľko času potrebuje DJ na prípravu?

DJ sa dostaví na vašu oslavu v dostatočnom časovom predstihu. Bude potrebovať určitý čas na rozloženie a inštaláciu techniky a následne aj zvukovú skúšku. Čas prípravy záleží aj od toho, koľko techniky budete na oslave mať. O príchode DJa vás budeme vopred informovať.

Čo všetko potrebuje DJ vedieť ešte predtým, než príde na udalosť?

Rátajte s tým, že DJ bude potrebovať určitý priestor na rozloženie potrebnej techniky a takisto mať zo svojho miesta jednoduchý prístup k elektrike.

V prípade využitia dymostroja, je potrebné informovať danú lokalitu a zistiť, či je vôbec povolené prístroj v jej priestoroch používať.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Napíšte nám na info@mojdj.sk a radi vysvetlíme akékoľvek nejasnosti.

kontaktujte nás

Prezraďte nám vašu predstavu a získajte nezáväznú ponuku

Spoľahlivý DJ

Náš DJ tím tvoria profesionálni DJi, na ktorých sa môžete spoľahnúť. Sú tu pre vás v ktoromkoľvek kúte Slovenska. Nezáleží na tom, či oslavujete na západnom, strednom alebo východnom Slovensku. Navyše v rámci našej služby Backup DJ sa v prípade potreby postaráme aj o náhradného DJa.

Hudba na oslavu

S tým správnym DJom budete mať o zábavu na oslave postarané. Vyplňte náš objednávkový online formulár a spoločne si potom prejdeme program na vašej udalosti a aj požiadavky na pesničky. Prezraďte nám, či hľadáte kvalitnú hudbu na svadbu, súkromnú oslavu, ples alebo firemnú párty a naši DJi prispôsobia playlist presne pre váš typ udalosti.

Náhradný DJ

Každý náš DJ balík automaticky zahŕňa aj službu Backup DJ. Táto služba spočíva v tom, že ak by DJ ochorel alebo by sa nemohol z akýchkoľvek iných dôvodov dostaviť na udalosť, zoženieme vám náhradného DJa. S nami sa vám teda nestane, že by ste museli zháňať DJa na poslednú chvíľu.

Spojte sa s nami

Sledujte náš Instagram

Časté otázky